sobota, 11 lutego 2012

W kuchni z Domi :)

Witajcie z tej strony ponownie domi:)
 Dzisiaj tak jak obiecałam specjalnie dla Was i dla gości, którzy przyszli do mnie na kolację - przepis na pizze z piwem :P Zrobiłam pizzę :D Napiszę wam jak wszystko po kolei robiłam;)

1/2 kg mąki 
1/2 kostki drożdży
szklanka piwa 
sól (płaska  łyżeczka)
wszystko wymieszać, ja do tego mam termomix, ale można sobie poradzić również bez :P Pod koniec mieszania dodać składniki, jak ciasto będzie miało gęstą konsystencję dodać do ciasta trochę oliwy :) W między czasie pokrójcie pieczarki na cztery części  i  podsmażcie chwilę na patelni dodając troszkę masła. Zetrzyjcie ser na tarce:) Do startego sera dodajcie przyprawę do potraw włoskich (przyprawa nada fajny posmak). Po tych  wszystkich  czynnościach wysmarujcie blaszkę oliwą i włóżcie do niej ciasto, rozciągnijcie ciasto  po całej blaszce. Po rozciągnięciu  ciasta posmarujcie ketchupem. Dodajcie różne składniki, jak to woli pieczarki, papryka, ja biorę wszystko co mam w lodówce i nadaje się do pizzy :P Zimowa wersja bardzo dobra jest z kozim serem :)Wkładamy naszą pizzę  do piekarnika w temperaturze 220 °C  na około 20-30 minut - tak "na oko" ja piekę :D 
Życzę wszystkim smacznego. Dodaję zdjęcia, jak mi wyszła dzisiaj moja pizza :P








Tyle ile zostało :P

2 komentarze:

  1. To jutro ja robie pizze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi teraz apetyt skoczył jeszcze bardziej :D
    Pewnie dziś na kolacje będę jadł właśnie, własnoręcznie zrobioną, pizze :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Wam bardzo za każdy komentarz! Wiele dla nas znaczy Wasza opinia, więc będziemy wdzięczne za jakikolwiek Wasz pomysł, sugestię, zdanie, itd :)
Pozdrawiamy! :*