środa, 2 maja 2012

Majówka ;)

Hej :)
 Jak wam mija majówka? :) 
Wczoraj dzień minął mi pracowicie - porządki w domu i układanie w szafie, porządkowanie ubrań itp. Kiedyś trzeba było znaleźć na to czas :P Układając moje ubrania wpadłam na pomysł, że zamieszczę notkę na temat jak uporządkować szafę i utrzymać porządek? Czy to jest  możliwe? :P 
Znalazłam parę wskazówek i postanowiłam się z Wami podzielić.Wygląda na to że jest możliwe :D 






















1. Planujcie 
Szafa powinna odzwierciedlać twój styl życia. Największą część szafy przeznaczcie na ubrania, w których chodzisz do szkoły. Resztę podziel np. pomiędzy rzeczy weekendowe, wieczorowe i sportowe.
2. Opracujcie  własny system.  

Wieszajcie rzeczy kolorami lub fasonami, to pomaga:)
3.

 Rzeczy, które wiecie, że już nie będziecie nosić możecie sprzedać w Internecie, jeżeli są oczywiście w dobrym stanie :D Można również wymienić się z przyjaciółmi.
Pamiętajcie: Nigdy nie wieszaj rzeczy z wełny, bo się rozciągną!

 To by było na tyle. Mam nadzieję, że moje rady choć trochę się Wam przydadzą:) Dodaję jeszcze zdjęcia z majówki:D 
Piszcie jak spędzacie majówkę możecie również przesyłać zdjęcia na naszego e-maila:D








Pozdrowienia i miłego wypoczynku 
Domi;)



1 komentarz:

Dziękujemy Wam bardzo za każdy komentarz! Wiele dla nas znaczy Wasza opinia, więc będziemy wdzięczne za jakikolwiek Wasz pomysł, sugestię, zdanie, itd :)
Pozdrawiamy! :*