czwartek, 11 lipca 2013

Wybór bikini zestawy / Choice of swimsuit sets

Dzisiaj wstałam wcześnie zrobiłam sobie śniadanko i zaczęłam przeglądać stroje kąpielowe.Koniecznie muszę  kupić na wyjazd do Hiszpanii .Przeglądając różne strony o modzie wyczytałam, że w tym roku bardzo modne są stroje w kolorach neonowych.Można również mieszać zestawy bikini.Hm....w sumie myślę że to może się sprawdzić na plażach.Będzie bardziej kolorowo :)Dziewczyn  proszę Was pomóżcie zrobiłam 3 zestawy  pomieszane z Cubusa. Oprócz tego nic nie mogę znaleźć :( Może znacie jakieś dobre sklepy ze strojami kąpielowymi,które możecie polecić ?

Today I got up early I made a nice breakfast and started to  look for beautiful swimsuit . I have  to  buy some swimsuit for holiday to Spain. I  looked up to different pages of fashion I read that this year they are very fashionable clothes in bright colors . Also mix in sets bikini. Hm .... all I think that it will be good idea. On the beach will be more colorful :) Girls ask you please help I did 3 sets mixed with Cubus. In addition, I can not find anything : (  Maybe you know some good shops swimsuits that you can recommend?

Pyszne śniadanko kawka i pannekake Delicious breakfast cofee and pannekaker















Zestawy Sets


 Jeżeli macie pomysł to piszcie swoje kombinacje  :) Co myślicie o powyższych zestawach?
 If you have some idea How I can also mix sets write please :) What do you think about this sets?

2 komentarze:

Dziękujemy Wam bardzo za każdy komentarz! Wiele dla nas znaczy Wasza opinia, więc będziemy wdzięczne za jakikolwiek Wasz pomysł, sugestię, zdanie, itd :)
Pozdrawiamy! :*