sobota, 18 lutego 2012

Coś o idolach ^^

Witajcie :)
 Dzisiaj dodaję notkę o tym, czy warto mieć ulubionego wokalistę i coś nieco o mojej ulubionej wokalistce;)
Na początek chciałam Wam polecić bardzo dobrą stronkę, gdzie możecie znajdować nuty na gitarę lub pianino do bardzo znanych piosenek tu macie link: http://www.911tabs.com/  
Ja osobiście parę nutek z tej strony wydrukowałam i coś już próbowałam, jak się na uczę tak porządnie grać, to dodam filmik :P Każdy z nas wie, że śpiewać każdy może... :D Jeżeli chcielibyście poćwiczyć swój głos lub urozmaić np. urodzinową imprezę, to polecam Wam dwie strony do śpiewania" 
W dzisiejszej notce chciałabym zająć się pytaniem, które niedawno miałam okazję usłyszeć "Czy warto mieć ulubionego wokalistę";) Podejrzewam, że każdy z Was prędzej, czy później zaczął szukać swojego własnego rodzaju muzyki, często szukając np. w internecie. Następnie (tak było u mnie) odnajdywało się za pośrednictwem np. radia ulubionego wokalistę, którego piosenki śpiewacie na okrągło, kupujecie pełno płyt :) Ja mam taką osobę, a mianowicie jak już kiedyś wspomniałam - September, to moja ulubiona wokalistka, dlaczego ona? Uważam, że ma genialny głos, pisze piosenki o życiu, miłości, właściwie o tym co człowieka otacza, w swoich piosenkach porusza problemy i często, jak sama kiedyś wspomniała w jednej z gazet, w jej piosenkach można znaleźć samego siebie w jednych z opowiadań, które śpiewa. Powiem wam szczerze, że mając ulubionego wokalistę ja np. gdy mam doła włączam jedną z jej piosenek i od razu czuję się lepiej... Jej muzyka i jej głos towarzyszy mi wszędzie. Czytając wiele wypowiedzi ludzi, którzy piszą, że warto mieć idola, to nie tyczy się tylko muzyki oczywiście, ponieważ człowiekowi żyje się lżej. Człowiek ma wrażenie..., że może wszystko, takie małe wsparcie duchowe, a jeszcze jak pisze się z tą osobą przez internet to już ogólnie super (hihi wiem coś o tym). Oczywiście nie każdy zaraz jakiegoś idola musi mieć. Niektórym ciężko jest go znaleźć, z tego względu, że np. nie są ograniczeni w jednym wokaliście lub gatunku muzyki. Poza tym można przecież być fanem kilku gwiazd :) Z resztą, kto jak woli :) To tyle na dzisiaj.

A może macie ochotę podzielić się z nami, kogo jesteście fanem/fanką? :p


A tak przy okazji chciałam polecić wam nową płytę September - Love Cpr, którą można kupić np. w Empiku :) Na tej płycie są wspaniałe piosenki, o super brzmieniu:D Idealne do tańczenia, na imprezę :D Dodaję linki do stronki na forum September, na którym jestem :P : forum www.septembermusic.com.pl , do oficjalnej strony September: http://www.septembermusic.se/   mała reklama płyty Love Cpr http://vimeo.com/19184798   oraz bardzo fajna strona, gdzie można znaleźć wiele filmików zdjęć September ;) http://septembermusic.skyrock.com/
   
Wasza D.

3 komentarze:

  1. resuscitate me.. baby.. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim idolem muzycznym to jest Chad Kroeger z zespołu Nickelback, który też jest dla mnie idolem, jako zespół (to powtórzenie? :D ) :)

    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/2/12 21:05

    A dla mężczyzn rad jak nie było tak nie ma. Nieładnie. Michaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Wam bardzo za każdy komentarz! Wiele dla nas znaczy Wasza opinia, więc będziemy wdzięczne za jakikolwiek Wasz pomysł, sugestię, zdanie, itd :)
Pozdrawiamy! :*